15 листопада 2017 року на базі НВК-гімназія № 11 міста Кам’янське був проведений міський семінар-практикум вчителів хімії за темою: «Використання хмарних технологій як засіб розвитку інформаційної компетентності учасників навчально-виховного процесу».
Розпочала засідання Чобанян С.О., методист методичного кабінету при департаменті з гуманітарних питань Кам’янської міської ради, яка звернула увагу на зміни в освітньому просторі у зв’язку з прийняттям нового Закону України «Про освіту».
Хор учнів молодшої та старшої школи привітали гостей гімном науці хімії (автор гімну - вчитель української мови та літератури Рева О.В.).
Наскрізною лінією проведення семінару було використання хмарних технологій в освітньому процесі та розвиток ключових компетентностей учнів та вчителів.
Вчитель хімії Гавриліна В.В. представила досвід своєї роботи у презентації «Вчительського портфоліо» та майстер-класі «Використання хмарних технологій при вивченні хімії», провела урок в 9-А класі за темою: «Поняття про рН розчину. Значення рН для характеристики кислотного та лужного середовища» з використанням методу перевернутого навчання та хмарних технологій.
Учасники семінару відвідали інтегрований урок в 7-Б класі за темою: «Вчимося розуміти і створювати прекрасне. Мистецтво і хімія», на якому учні ознайомилися з творами декоративно-ужиткового мистецтва, історією рідного краю, в ігровій формі повторили хімічні поняття. Із золотих злитків (макаронних виробів) в групах разом із гостями створили композиції жіночих прикрас.
Під час тренінгу за темою: «Формування ключових і предметних компетентностей засобами реалізації проектної діяльності» вчителі хімії міста ознайомилися з досвідом проектної діяльності гімназії в україно-польському проекті «Класна школа». Учні-лідери проекту поділилися власними думками про важливість участі учнів в проектах. Гавриліна В.В., як ментор проекту, провела з викладачами хімії інтерактивну вправу «ажурна пилка» за матеріалами проектної діяльності, які надали польські колеги. Основним завданням тренінгу для вчителів було створення та захист групової роботи «Інструкція для учнів до проекту з хімії».
Під час підведення підсумків семінару вчителі обговорювали набутий досвід та акцентували увагу на високому рівні проведення семінару.