·
- керуватися нормативними документами МОН України, методичними рекомендаціями кафедри природничої освіти ДОІППО;
- детально вивчити рекомендації ДОІППО щодо роботи на ІІ етапі обласної науково-методичного проекту «Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства»;
- сприяти впровадженню компетентнісного підходу до формування змісту освіти, організації навчального процесу, системи оцінювання й контролю за рівнем навчальних досягнень;
- впроваджувати інтерактивні методики та методики моніторингових досліджень якості знань та вмінь учнів;
- розвивати інтерес учнів до науково-дослідницької та експериментальної роботи на уроках та в позаурочний час;
- проаналізувати зміст діючих програм та підручників з метою переорієнтації процесу навчання з інформативної форми на розвиток інноваційної особистості через впровадження інформаційних технологій;
- забезпечувати об’єктивність діагностики навчальних досягнень учнів шляхом упровадження ефективних сучасних методик, зокрема тестування;
- впроваджувати нові дидактико-методичні засоби, що допомагають моделювати навчально-виховний процес з метою розвитку творчої особистості;
- здійснювати перехід від інформаційно-пояснювального підходу до діяльнісного, акцентувати на викристання групової, парної, індивідуальної роботи; педагогічних програмних засобів, які сприяють підвищенню рівня знань, умінь учнів, а також інтересу до предмета;
- застосовувати історичний підхід до розкриття понять, законів і теорій;
- сприяти розвитку творчості учнів шляхом проведення тижнів хімії, позакласних заходів;
- посилити практичну спрямованість змісту курсу хімії;
- виявляти, підтримувати та поширювати передовий педагогічний досвід кращих вчителів хімії, своєчасно поповнювати «банк інформації» з проблеми соціалізації особистості громадянського суспільства.